تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

نیمه شعبان مبارک

 فاش می گویم و از گفته ی خود دلشادم              

                                                        بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم

طایر گلشن قدسم ، چه دهم شرح فراق

                                                              که درین دامگه حادثه چون افتادم

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود                  

                                                                    آدم آورد درین دیر خراب آبادم

سایه ی طوبی و دلجوئی حور و لب حوض            

                                                              به هوای سر کوی تو برفت از یادم

نیست بر لوح دلم جز الف قامت دوست               

                                                            چه کنم ، حرف دگر یاد نداد استادم

کوکب بخت مرا هیچ منجم نشناخت                   

                                                            یارب از مادر گیتی به چه طالع زادم ؟

تا شدم حلقه بگوش در میخانه ی عشق              

                                                              هر دم آید غمی از نو به مبارکبادم

میخورد خون دلم  مردمک دیده سزاست                

                                                         که چرا دل به جگر گوشه ی مردم دادم

 

پاک کن چهره ی حافظ به سر زلف ز اشک

 

ور نه این سیل دمادم ببرد بنیادم

نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی ( عج ) به همه دوستان و سروران گرانقدر خودم مبارک باشه . ان شاءالله زیر سایه اون بزرگوار روز و روزگار خوبی داشته باشین .

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده چهارشنبه 22 شهریور 1385 ساعت 11:48 ق.ظ

عید شما هم مبارک

حضور خانم پارساپور عزیز و گرامی :‌
من هم اعیاد شعبانیه رو به شما تبریک میگم . امیدوارم مایه خیر و برکت باشه برای همه مون . انشاءالله و به حق صاحب این ایام شریف ، خداوند روح پدر بزرگوار شما رو هم قرین نور و رحمت بفرمایند . خدایشان بیامرزاد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد