تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر;) سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

عه،‌اینجا قرار بود آپدیت بشه،‌ امتحانا هوش از سر نویسنده برده خدایی نکرده؟ ;)

عاطفه جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://cimorgh47.blogfa.com

سلام
خاطره ی خیلی قشنگی بود منظورم پست روز تولده که اونجا نشد بگذارم .منو یاد داستانی انداخت :
روزی مردی تنها به کوه رفت
اما بالای کوه ناگهان پایش لغزید و به پایین پرت شد
در راه سقوط دستش را به شاخه ای گرفت
و فریاد زد خدایا کمکم کن
صدایی شنید :
مطمئنی می توانم کمکت کنم
_بله من به تو ایمان دارم
_پس شاخه را رها کن
مرد با خود فکر کرد :مگر دیوونه شدی خیالاتی می خوای شاخه رو ول کنی تا بمیری….
فردای آنروز کوهنوردان مردی راه دیدند که دستش را محکم به شاخه ای گرفته بود
و ا زسرما یخ زده بود در حالی که فقط یک متر با زمین فاصله داشت
کاش وقتی ایمانمون امتحان میشه همیشه به او اعتماد کنیم
به خاطر این خیلی ممنونم:
((پروردگارا ! سرنوشت مرا خیر بنویس .
تقدیری مبارک .
تا هر چه را تو دیر می خواهی ، زود نخواهم
و هر چه را تو زود می خواهی ، دیر نخواهم ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد