تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

به مناسبت شب Thanks Giving

تو را نگاه می کنم

که خفته ای کنار من

پس از تمام اضطراب

عذاب و انتظار من

تو را نگاه می کنم

که دیدنی ترین تویی

و از تو حرف می زنم

که گفتنی ترین تویی

من از تو حرف می زنم

شب عاشقانه می شود

تو را ادامه می دهم

همین ترانه می شود

کاش به شهر خوب تو

مرا همیشه راه بود

راه به تو رسیدنم

همین پل نگاه بود

مرا ببر به خواب خود

که خسته ام از همه کس

که خواب و بیداری من

هر دو شکنجه بود و بس

.

.

.

من از تو حرف می زنم

شب عاشقانه می شود

تو را ادامه می دهم

همین ترانه می شود...

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس شنبه 10 آذر 1386 ساعت 07:53 ب.ظ

نبینم خواب و بیداری شما هر دو شکنجه باشه!!!!!!!! عه، آخه چرا؟ :-(

شرکت نرم افزاری بیگ روبو Big Robo چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 12:41 ب.ظ http://blog.bigrobo.com

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo. com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

روبرو جمعه 28 دی 1386 ساعت 03:30 ب.ظ

واقعا زور داره ها، آدم مطلب بنویسه بعد بیان براش کامنت تجاری بذارن!

MEYSAM دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 10:39 ق.ظ

GHASHANG BOOD
AFARIN

الناز سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام
شعر از خودتونه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد