تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

بهانه ای برای آغاز

قبل از اینکه بخوام در مورد موضوع خاصی صحبت کنم ، خیلی دوست دارم بدونید که شاید تا حالا صد بار یا شایدم هزار بار خواستم که دست به قلم بشم و بنویسم . اما هر وقت خواستم شروع کنم ، انگار یکدفعه همه چیز از یادم رفته .انگار هیچی برای نوشتن نداشتم . پس کجا رفتن اون همه گفتنیها ؟ اصلا نکنه هیچی نبوده و من خیال می کردم چیزی وجود داره ؟ اما نه ... م

من ، دریایی ازحرفهای نگفته دارم . حرفهایی که یا  نمی دونم  یا شایدم بلد نیستم چه جوری باید بنویسمشون . شایدم تنبلی می کنم و بهانه میارم . به هر حال و به هر دلیل ، تا حالا که ننوشتمشون . فقط  بهشون فکر کردم . اونا هم مثل ماهی  فقط توی ذهنم شنا می کردن و هر وقت می خواستم تور بندازم و یکجا جمعشون کنم ، از دستم در می رفتن  . اما حالا می خوام مثل ماهیگیرها برم و از دریای متلاطم ذهنم  ، ناگفته هام رو صید کنم . . . م

میخوام شروع کنم . هرچه پیش آید ، خوش آید . یا چیز جالبی از آب در میاد یا اینکه بی سر و ته میشه دیگه .    بالاخره هر چی بشه ، حداقل از ننوشتن که بهتره . مگه نه ؟م

آره ، دیگه می خوام شروع کنم . تنبلی رو می خوام بذارم کنار . آخه پسر ، مثلا یه روزی تو نفر دوم فارغ التحصیل های دانشکده بودی ها . پاشو . شروع کن . اینو هم بدون که هیچ پایانی وجود نداره که با شروع آغاز نشده باشه . پس اگه میخواهی تمام ماهی های ذهنت رو صید کنی ، باید یه روز تور رو برداری ، دل رو به دریا بزنی و . . . شروع کنی .م

به قول ایرج جنتی عطایی : م

م(( اشاره کن ، که من به تو ، به یک اشاره میرسم

رنگین کمان من تویی : که به ستاره میرسد

من به تو شک نمی کنم . طلوع کن . . طلوع کن . . م

از تــو به پـایـان میرسم . . شـروع کن . . شروع کن )) م

 

پس شروع می کنم : م

 به نام حضرت حق 

سلام . . .  م

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی و سعید شنبه 12 آذر 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://bazarche.blogsky.com

سلام.....
شروع وبلاگتون رو تبریک میگیم
واقعآ زیبا می نویسید٫پس ادامه بدید چون ما مشتاق خوندن نوشته هاتون هستیم
شاد و پیروز باشید

فرزانه دوشنبه 14 آذر 1384 ساعت 08:51 ق.ظ

طلوع کن ... طلوع کن در این ستاره مردگی...

پیام دوشنبه 14 آذر 1384 ساعت 11:37 ق.ظ http://http://hasood.blogsky.com/

سلام آغاز وبلاگتون رو تبریک میگم موفق باشید به من سری بزنید یا علی خداحافظ.


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد