تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

تمام ناتمام من با تو تمام میشود

زیباترین حرفت را بگو / چرا که ترانه ما / ترانه بیهودگی نیست / چرا که عشق ، حرفی بیهوده نیست ( احمد شاملو )

به مناسبت روز Valentine

دیروز ، 14 فوریه بود . روز عاشقا . روز والنتاین . به همه ی اونایی که عاشقن و اونایی که فکر می کنن عاشقن و اونایی که میخوان عاشق بشن و اونایی که ... و خلاصه به همه و همه ، پیر و جوون ، بزرگ و کوچیک و غیره و غیره مبارک باشه . البته اینو بگم ما آریائیها خودمون اینقدر فرهنگ و تمدن و پیشینه ی تاریخی محکم و پرافتخاری داریم که توی آئینهای باستانی خودمون هم ، یه روز واسه ی همین جینگول بازیها داریم . راستش دقیقاً نمی دونم اسم مراسمش چیه یا موقعش کیه . اما می دونم زرتشتیها هم داشتن این تیپ مراسم رو . حالا ولش کن ...

من دو سه روز تهران نبودم و این شد که فرصت نکردم تا اینا رو دیشب بنویسم . خلاصه ببخشید . امشب یه قاطی پلو درست کردم بیا و ببین . هر چی آفلاین و مسیج و ایمیل درباره ی والنتاین واسم رسیده بود ، جمع کردم تا ازشون یه مطلبی واسه ی نوشتن دربیارم . خب البته خیلی هاش ،‌ تصویریه که ازشون فاکتور می گیرم . خودتون تصورشون  کنید دیگه :

یه قلب ، که این قلب نگون بخت ، اصولاً یا نصفه نیمه است یا با یه تیر سوراخ شده و خلاصه دل درست و درمونی نیست بیچاره + چند تا تیر و کمون + دو سه تا فرشته ی کوچولوی گوگوری مگوری که دارن توی آسمون وول میخورن و چند تا جمله ی قصار خارجکی و از اینجور چیزا .

پس می مونه مطالب نوشتنی . هفت هشت تا مطلب کوتاه به نظرم از بقیه شون جالبتر اومد . اونا رو واسه تون مینویسم :

 

 

 

10 شاخه گل برات میفرستم . 9 تا طبیعی و یکی مصنوعی . یه کارت هم میزنم بهش که روش نوشته ام : تا وقتی آخرین گل پژمرده نشده .... دوستت دارم .

 

 

خداوند به آدم ، دو تا چشم داد ، دو تا گوش ، دو تا دست و دو تا پا و ... ولی فقط یه قلب . میدونی چرا ؟ چون اون یکیش پیش یه نفر دیگه است که باید بگردی و پیداش کنی .

 

 

هیچوقت به کسی دل نبند . چون این دنیا اونقدر کوچیکه که دو تا دل کنار هم جا نمیشن . ولی اگه هم دل بستی ، ازش جدا نشو . چون این دنیا اونقدر بزرگه که دیگه نمیتونی پیداش کنی .

 

 

یه نفر ، یه جایی ، تمام رویاهاش ، دیدن لبخند توست و زمانی که به تو فکر میکنه ، احساس میکنه که زندگی واقعاً با ارزشه . پس هرگاه احساس تنهایی کردی ، این حقیقت رو بخاطر داشته باش که : یه نفر ... ، یه جایی ... ، در حال فکردن به توست .

 

 

A Lucky star dropped on the earth once a night . It asked me if I want a million dollar or a true friend … ?

I have to choose a million dollar because I already have you .

 

 

You say: (I love flowers) , but you pick them .

You say: (I love birds) , but you kill them .

You say: (I love rain) , but you close the windows in the rain.

I afraid you say : ( I LOVE YOU ) !!

 

 

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

The one who invented alphabets was a genius but he made a silly mistake by keeping ( U ) and ( I ) so far .

 

 

گفتم که دلم برات شده بازیچه

افتاده به زیر پات چون قالیچه

خیره نگاهم کرد و آخر هم گفت :

ها ! کل اینایی که گفتی ، یعنی چه ؟ !!!

 

 

HAPPY  VALENTINE ...                                                                     

                                                                    

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تنهاترین عاشق تنها چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 06:40 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان به این امیدوارم که اه اومدین صبر کنین و استفاده کنین البته که اگه این بنده ی حقیر لیاقت پذیرایی از شما رو داشته باشم
البته بگم که من امروز بعد از مدتی طولانی آپ دیت کردم منتظرم....
فعلا...

فریده پنج‌شنبه 27 بهمن 1384 ساعت 03:02 ب.ظ

بالاخره برنامه سفر به کجا رسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد